miercuri, 9 ianuarie 2008

SA VEZI SI SA NU CREZI


Ca majoritatea crestinilor ortodoxi din tara noastra draga imi aduc aminte de sfanta biserica in 2 ipostaze, cand din intamplare ma uit pe calendar si vad o cruce rosie sau cand trec pe langa o biserica si din fuga loganului imi fac o cruce asa mai pe scurt fiindca ma aflu la volan. Dar iata ca uitandu-ma pe net vad o stire care m-a facut sa o trec prin filtrul gandirii.

I-auziti titlul : „ 5 argesence au fost hirotonite preoti”. Na belea!!!! Si am trecut la studiu aprofundat, cititi si dumneavoastra si va minunati:


"Toate cele scrise sunt reale, traite de mine, iar mesajul scris il trimit cu binecuvantarea

parintelui meu duhovnic. Doamne ajuta!
Biserica secreta a Maicii Domnului!
Secta lui Dogaru hirotoneste femei si face sfinti
- „alesii Domnului pentru salvarea lumii” -
Ioana Vintila - Târgu Ocna
Am intrat in grupul acesta din intamplare… aparent. M-am hotarat sa merg in vizita, la aceeasi prietena draga, pe care nu reuseam sa o inteleg, atunci cand pleca si se intorcea abia aproape de miezul noptii. Singurul raspuns pe care il primeam era „Imi pare rau. As vrea sa-ti spun, dar nu pot. Trebuie sa treci si tu prin anumite etape (de initiere) ca sa le poti intelege. Mai mult nu pot sa-ti spun. Sunt niste taine“. Ce sa inteleg din astea, Doamne Sfinte? Mi-a aratat o rugaciune foarte frumoasa, o strigare catre Dumnezeu. Acesta a fost inceputul. Apoi, am primit o carte cu soborul Sfintilor Arhangheli, scrisa, cica, „din ordinul Sfintilor Arhangheli”, care i-au dictat-o personal stimabilului prof. CONSTANTIN DOGARU. De fapt, nu este profesor, ci „preot”. Iar haina preoteasca si-a insusit-o singur sau in cadrul grupului in care manipuleaza si este manipulat. Am citit cu stupoare sirurile interminabile cu nume de ingeri din soborul Sfintilor Arhangheli, in mare parte asemanatoare cu cele romanesti. Cel ce le-a infiintat parea sa fi uzat de cartea de telefoane."

Si dupa cum vedeti de la Targu Ocna pana la Pitesti – in parohia PS Calinic Argesanul- nu-i decat o aruncatura de bat. Asa ca se molipsira si argesenii si isi trasera 5 ( nici nu stiu cum sa le zic), popi, nu suna bine, preotese, pai la nevestele popilor cum sa le zic? Suna cam naspa sa te adresezi - parinte Margareta, am venit sa ma binecuvantati - si imi trece un gand nastrusnic prin minte... Aoleu, poate imi pune patrafirul in cap, mai stii???? Si inca o data se adevereste zicala: a inebunit lupu dom`le!!!!

In rest numai de bine!



TG

Niciun comentariu: