sâmbătă, 15 decembrie 2007

angajament solemn 2008


Ce isi propune campulungeanul TG pentru 2008
Sunt momente cand, omul trage linie. Si isi promite ca o sa faca sau o sa schimbe lucruri. Am intrat in Europa de aproape un an, am sa incerc si eu, sa intru poate la anul. Testul care urmeaza e, pe cat de simplu, pe atat de util si totdata hilar. Bifati, dragii mei, din lista de mai jos, angajamentele care vi se potrivesc, pe care le-ati lua si pe care, la o adica, le-ati si luat pe bune si va propuneti sa va si tineti de ele in 2008. La sfarsit sa facem calculul si evaluam.
Sa incepem, deci:
1. Sa citesc macar o carte pana la capat.
2. Sa nu mai dau atatia bani pe iluzii deja pierdute.
3. Sa ma mai las o data de fumat.
4. Sa nu-l mai injur atat de des pe primar.
5. Sa nu mai injur atat de des.
6. Sa nu-mi mai bat nevasta, credeti ca am curaj.
7. Sa-mi bat mai des nevasta, daca mai apuc.
8. Sa imi caut o amanta ca sa am pe cine bate.
9. Sa lupt pentru un salariu minim, mai mare.
10. Sa nu mai muncesc, pentru ca nu are rost.
11. Sa ma mut in ......garaj ca am.
12. Sa-mi invat fiul tot ce stiu eu mai bun despre viata.
13. Sa mai fak ceva ca uit.
14. Sa-i mai privesc si pe cei de langa mine.
15. Sa mai fac un supermarket in Grui.
16. Sa nu mai fac nici un fel de supermarket.
17. Sa-mi schimb look-ul cel putin de 2 ori.
18. Sa spun mai deschis tot ce am pe suflet.
19. Sa ascund mai mult ceea ce gandesc.
20. Sa-mi mai cumpar o casa.
21. Sa-mi inchiriez casa.
22. Sa-mi iau un animalut.
23. Sa scap de animalutul meu.
24. Sa slabesc, nu radeti ca am de unde.
25. Sa ma invat o noua limba straina, Moldoveneasca.
26. Sa calatoresc mai mult.
27. Sa stau mai mult acasa.
28. Sa fiu mai rece.
29. Sa fiu mai bun cu cei care tin la mine.
30. Sa beau numai apa plata si suc natural.
31. Sa mai mananc si altceva in afara de tratament.. de 54 de ani.
32. Sa nu ma mai plang de tot ce e romanesc.
33. Sa-i respect mai mult pe parintii care ii mai am, sa-i ajut si sa-i iubesc.
34. Sa intru in politica, ca sa... vezi punctul 20.
35. Sa-mi deschid o afacere.
36. Sa ma maturizez.
37. Sa fiu mai econom.
38. Sa am mai mult respect pentru mine.
39. Sa dau de baut la prieteni chiar daca eu nu beau alcool.
40. Sa ma tin de tot ce am promis.

Bun, acum ca am bifat si am numarat cate avem, sa evaluam:
Mai putin de 10 bife: Mama, ce fericit sunt cu viata mea si cat de putine lucruri vreau sa schimb!
Intre 10 si 20 de bife: Sunt un om normal, imi place sa schimb lucruri din cand in cand.
Mai mult de 20 de bife: Sunt un frustrat. De ce n-am facut mai multe la viata mea? De ce nu fac mai multe? Si cum sa fac sa mai schimb din ele? Poate ca, la anul, o sa fiu si eu un roman fericit... Sau poate ca am bifat prea multe din graba. In orice caz, sa fim fericiti cu ce avem deja, La multi ani 2008!.

TG

Niciun comentariu: